Altid opdaterede og tilgængelige Office-applikationer
Office 365 tager det bedste fra Office og kombinerer det med fordelene fra skyen.
Velkendte forretningsapplikationer som Excel, Word og Outlook er derfor altid tilgængelige, opdateret og synkroniseret.
Til at gøre det nemt at (sam)arbejde på tværs af tid, sted og enheder tilbyder Office 365 den enkelte bruger 1 TB lagerplads, hvor filer som fx præsentationer, regneark og tekstdokumenter kan redigeres, gemmes og deles.
Office 365 - Fordele
- Altid opdateret med de nyeste versioner og opdateringer
- Lave startomkostninger
- Nemt at tilpasse, i takt med at virksomheden udvikler sig
- Fungerer på tværs af enheder (desktop, tablet og smartphone)
- Garanteret oppetid på 99,9%
- Indbygget sikkerhed og overholdelse af gældende regler og standarder
- Perfekt til samarbejde på tværs af afdelinger og geografi
- Mulighed for flere brugere at samarbejde om det samme dokument i realtid
- Masser af plads (1 TB) til at gemme og dele brugernes filer
- Mulighed for lokal installation af op til 5 PC’er/Macs, 5 tablets og 5 smartphones
- Mulighed for support og hjælp til migrering
Priseksempel for Office365 Business Standard
kr. 87,30 pr. bruger/måned
Vores priser følger Microsofts og vil derfor ændre sig i takt med Microsofts prisjusteringer.
https://www.microsoft.com/da-dk/microsoft-365/business/compare-all-microsoft-365-business-products?market=dk
Har du behov for assistance i forhold til installation og flytning af eksisterende e-mailkonti, så kontakt os så vi sammen kan få defineret behov og en samlet pris på installationen.
Alle priser er ekskl. 25% moms. og ved binding på årsbasis.