Alle moderne arbejdspladser har brug for Hosted Exchange
De færreste medarbejdere tilbringer hele arbejdsdagen ved skrivebordet. Det betyder, at der findes en stor efterspørgsel efter en systematiseret og evt. automatiseret håndtering af, kalendersynkronisering fra pc til tablet og mobiltelefonen, at kunne holde adressekartoteket opdateret på alle platforme, at gøre e-mails tilgængelige på farten, at planlægge aftaler med kunder og kolleger og meget meget mere...
En Hosted Exchange løsning fungerer som en udvidet privatsekretær, der sørger for opdatering, synkronisering og deling af data, så virksomhedens medarbejdere kan fokusere på at løse deres mere relevante arbejdsopgaver. Løsningen kræver blot en internetforbindelse, hvorved der bliver fuld adgang til alle e-mails og medarbejderens kalender.
Hosted Exchange-pakker
Small 1 GB
Kr. 9,- pr. stk./måned
POP3/SMTP
Outlook Web Access
Spamfilter og virusscanning
Daglig backup af e-mails
Global adresseliste
ikke til stede assistent
Medium 10 GB
Kr. 29,- pr. stk./måned
POP3/SMTP/IMAP
Outlook Web Access
Spamfilter og virusscanning
Daglig backup af e-mails
Global adresseliste
ikke til stede assistent
Egen kalender
Kryptering med SSL
Large 100 GB
Kr. 89,- pr. stk./måned
POP3/SMTP/IMAP
Outlook Web Access
Spamfilter og virusscanning
Daglig backup af e-mails
Global adresseliste
ikke til stede assistent
Egen kalender
Kryptering med SSL
Deling af kalender
Deling af mailbox
Mobilsynkronisering
Alle priser er ekskl. 25% moms. og ved binding på årsbasis.